Kozlu Merkez Mahallesi 3.Dönemdenberi Muhtarı Recep ARDIÇ

Kozlu Merkez Mahallesi 3.Dönemdenberi Muhtarı Recep ARDIÇ
Yenice Şehitler Kabrini Ziyaret

13 Nisan 2010 Salı

MUHTARIMIZ TANIYALIM



KOZLU MERKEZ MAHALLESİ MUHTARI
Recep ARDIÇ

1943 yılında Zonguldak SAKA köyünde doğdum. Kozlu Merkez Mahallesi Elif Caddesi No: 5 Adresinde kendime ait evimde ikamet ediyorum.
İlk tahsil hayatıma köyümde okudum. Türkiye’nin içinde bulunduğu zor geçim şartları nedeniyle genç yaşta çalışma hayatına atıldım diğer taraftan da Kur’ an kursunu bitirdim. hemen akabinde Vatani görevimi bitirdikten sonra, EKİ. Şimdiki adıyla, TTK. da işe başladım. 1969 yılında Maden Başçavuşu kursuna 2 yıl devam ettim. kursu başarı ile bitirerek, 1971 yılında maden baş çavuşu olarak çalışma hayatım devam ederken, 1980 yılında Baş Madenci oldum. Kömür üretiminde bilfiil Kartiye şefi olarak çalıştığım süre içinde, Toplumsal ve sendikal ve Cemiyet hayatındaki mücadelelerde katılımcı oldum. 1984 ile 1994 yılları arasında iki dönem Kozlu Belediye Meclis üyeliği yaptım bu süre içinde, çeşitli komisyonlarda görev alarak, başarılı hizmetlere katılımcı oldum. Konut Yapı Kooperatifi ve Cami Derneklerinde Başkanlık yaptım. ÜÇ DÖNEMDİR Halkımızın takdir ve teveccühüne mazhar olarak Kozlu Merkez Mahallesi Muhtarlığı görevini sürdürmekteyim. Bu görevimi sürdürürken, toplumsal hizmetin kutsallığına inandığım içindir ki, HALKA hizmetin HAKKA hizmet olduğu inancının bilincinde olduğumu bilmenizi isterim.

İşbu Web sitesi, gerek Türkiye ve gerekse Yurt dışında bulunan Kozlulu Gurbetçi halkımızın sorunlarına olduğu kadar, Kozlu Merkez Mahallesi sakinlerimizin, Görüş, Düşünce, İstek ve Önerilerini, İnternet ortamında MUHTARLIĞIMIZA iletebilmesi gayesiyle Teknolojinin nimetlerinden Merkez mahallesi halkımızın da yararlanması gayesiyle; MERKEZ MAHALLESİ MUHTARLIĞI web sitemizin Halkımıza hayırlar getirmesini dilerim.

Recep ARDIÇ
ZONGULDAK - Kozlu Merkez Mahallesi Muhtarı

İletişim Bilgilerimiz. :

Muhtarlık Tel : 0372- 266 44 00
Ev Telefonu : 0372- 266 29 47
Cep Telefonu : 0542- 552 23 73
E-mail : recepardic@ttmail.com



type="application/x-mplayer2" name="aba_MediaPlayer">



myspace layouts



http://kolayurl.com/yv/
*****************************************
Image Hosted by ImageShack.us
strong>recepardic@ttmail.com
*****************************************

myspace glitters


TEL: 0372- 266 44 00 /GSM: 0542-552 23 73
****************************************
http://kolayurl.com/yv/

http://kolayurl.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

recepardic@ttmail.com